Vi har anlänt

Känns skönt att ha kommit till landet. Som jag skrivit tidigare tränade AC och jag på Klingsta innan vi blev upphämtade av L. Resan gick bra och när vi kom till Norrtälje stannade vi vid Flygfyren och köpte godis. *mums* Middag blev för ovanlighetens skull (ironisk) tacos. Jag ♥ tacos.

Känner mig inspirerad inför bloggtävlingen. FRIDAS GÅRD har ju verkligen fina grejer. Nu i helgen ska jag fixa allt inför tävlingen, sedan får vi se om vi drar igång på måndag. *laddade?*

Åh...det är så mysigt här på landet. Landet är verkligen avkoppling. Får se vad vi hittar på imorgon. Norrtälje kanske?

Gonzo sitter här på soffan och snaskar kex. Han är underbar söt.


Gonzo kikande på silja Line!


Kommentarer
Postat av: malin (:

ja verkligen! han är så grymt duktig. älskar alla hans uppträdanden, sååååååå min humor! haha!

2008-06-27 @ 22:23:32
URL: http://maalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0