Tur att man inte har semester

Förra året hade jag semester den här veckan. Alltså veckan efter midsommar. Jag är glad att så inte är fallet i år. Fy vilket skitväder. Blir arg. Kan inte vädret spurta upp sig lite, det är faktiskt sommar. Maj var 30 grader varm, varför är det så kallt nu då. Det ända som är positivt är att sommarträningen går lättare då det inte steker 30 grader i skuggan då man ska ut och springa. Men jag vill inte ha 30 grader. Sol och lite värme räcker.

*grrrrrrrrrrrrrr*

Tisdag idag. Jaha....vad händer idag då (?) Inte så mycket. Ska göra en liten annorlunda löpning idag. Ska springa från Bergshamra och hem (AC jobbar där). Ska sedan hem till AC och sova. Naturligtvis titta på Allsång på skansen. Det är sommar det. Vet dock inte om jag kan hurra så mycket för kvällens artister.
Håkan Hellström - gaphals
Finska tanten Arja - nja..inge vidare
Miss Li - har aldrig förståt mig på henne..

Men Anders Lundin är grym!



Nu ska jag snart gå och fika!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej där :)

Rätt mycket som hänt därför jag inte orkat svara på några kommentarer.. men nu så :)



Hoppas allt är bra med dig!

kram

2008-06-24 @ 08:31:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0