Stress idag igen

Jag vet inte varför, men på något underligt sätt har jag börjat stressa då allt inte rullar på som vanligt. Idag på eftermiddagen ska jag arbeta med förflyttningsutbildningen som jag och en arbetsterapeut ska hålla i nästa vecka. Jag tror stressen ligger i vad jag skulle hunnit med på eftermiddagen. Men egentligen är det bara att släppa det eftersom det ändå inte kommer bli bättre av att jag stressar. *phu*

Igår läste jag om en fiffig produkt. På de vanliga butikerna kan man numera köpa färdiga påsar med rabarber och smulpajsdeg. En påse med rabarber i och en påse med smulpajsdeg i. Kanske ett alternativ för de som inte orkar eller kan baka, men jag skulle aldrig få för mig att köpa det färdigt. Never.
Skulle du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0