Stolarna sålda

Nu har jag gjort en affär. Jag sålde stolarna jag köpte för inte så länge sedan, helt oanvända 1500:-. Gick på +, -, 0. Men eftersom jag inte tyckte om dem gjorde det ju inget. Nu ska jag köpa stolar Åminne från Mio istället. Dem är mycket nättare och passar bättre i mitt kök och den stilen jag ska ha.

9.30 kom han och hämtade stolarna.

Nu ska AC och jag ut och löpa och sedan köra ett gympass. Skönt. Men det är väldigt varmt ute nu, det kände jag då jag gick ute. Phu! Nu har de tur, de som spelar Eken Cup. Grrrr....hade kännts bättre för mig om det var regn *skadeglädje* Nä, nu var jag elak. =)

Kommentarer
Postat av: klara

god morgon! hoppas du får en fin dag!

2008-06-15 @ 10:05:43
URL: http://lifeofklara.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ja, regn vill man inte ha på utomhuscup. Var på Partille Cup förra året och det regnade i stort sett hela tiden. Vilket lag seplar du i?

2008-06-17 @ 15:57:47
URL: http://helbraflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0