Sol och glass

Nu måste jag bara berätta hur mysigt vi har haft det här. Vi har suttit ute i solen alla boende. Alla har fått glass och vi har sjungit sommarvisor. Det blåser lite men solen värmer.

Kan berätta att woken var god och stark (för mig). Snorade och hade mig.

Jag längtar tills jag har tränat klart och klockan är 18. Då ska vi hämta min soffa. Undra hur den kommer se ut i mitt tomma vardagsrum. Kommer eka där inne trots endel möbler. Jag vill verkligen få iordning i vardagsrummet, men inte hasta fram något. Det blir bäst om man tänker igenom ordentligt hur man vill ha det.

Här kommer lite webbsidor som kan inspirera:
Fridas Gård
Designeonline
Broarne

Ha det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0