Snart IKEA

Jag längtar faktiskt lite till IKEA, på torsdag. Då ska jag shoppa in det sista som behövs för att få lite ordning i köket iallafall :) Sedan har jag ju sett ett tv-bord/bänk som kanske kan passa. Det är så roligt att se hur en lägenhet växer fram.

Nu känner jag bara mer och mer hur jag längtar efter Öland ♥
Mormor, morfar och Ebba --> snart kommer vi!

Ska gå och lägga mig snart, men avslutar med en bild på mina sötnosar:


Mallgroda?


Vad roligt det här va!

Åhh, jag älskar Ebba och Gonzo - mina hjärtan!
Imorgon väntar en dag med jobb, träning och lite målning i min lägenhet?
Men - 20.00 Allsång på Skansen.

Kommentarer
Postat av: emelie

ska jag bli blondare? lägg gärna en kommentar & berätta vad du tycker :) tack så mkt, fin blogg :)

2008-07-01 @ 01:32:12
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0