Sista svängen

Sista dagen på jobbet innan det blir midsommarledig!
Gud så härligt! Åker idag efter jobbet --> mot Öland ♥ Har längtat så efter det här. Men samtidigt måste man ställa in sig på att det faktiskt inte är så att semestern börjar här. På söndag åker vi hem igen och måste se snurpan, mormor och morfar stå och vinnka i grinden :(  Men jag ska inte tänka så, om 4 veckor är vi där igen, och då en hel vecka :)

Idag är det iallafall jobb som gäller! Känns inspirerande efter att ha haft förflyttningsutbildning.

Titta in lite senare så lägger jag upp lite grejer jag skulle kunna tänka mig att shoppa :)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Härligt med öland :)

2008-06-18 @ 08:08:34
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad mysigt med Öland, verkligen. Vill verkligen se vad du kmr shoppa senare. :)

2008-06-18 @ 09:39:10
URL: http://alltomnalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0