Natti natti

Oj vad trött jag är. Kommer somna som en stock, rent ut sagt. Hoppas jag iallafall. Det är äventyret idag som gjort att man blivit så trött. Klockan 22 hade jag nog kunnat gå till säng, men har suttit upp nu och bara pratat allt från jobb till handboll :) Tiden går fort då.

Så jag ser fram emot att få sova ut imorgon på morgonen. Gud, vad skönt det kommer bli.

Får se om jag får hem skrivbordet också. Tanken är att ta ut Ebbas ♥ hundbur ur bilen, så kanske skrivbordet får plats.
Åhh...längtar så efter mormor, morfar och Ebba! *puss på er*

Men nu är det ju så att dagarna och veckorna går.
Snart kommer vi!


Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas att ni har en skön helg.

Sköt om er!

2008-06-29 @ 08:26:57
URL: http://www.spargladjen.se/
Postat av: annika

han är en blandning mellan schäfer,golden, labrador och sibirisk husky. Ja han är super go :).



Så söt din vovve va :D

2008-06-30 @ 08:51:13
URL: http://annika87hammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0