Intensiv morgon

Söndags mornar brukar vara ganska degiga (ibland), kan vara iallafall. Idag har inte varit en sådan dag. Vaknade kl 8 och åt en bra frukost. Sedan vid 10, efter att ha spelat lite spel gav AC, jag och L oss iväg och körde dagens löpning. Intervaller 200m * 8 st. Det gick bra, men självklart tufft och jobbigt. Precis där vi sprang fanns massor med smultron. Vi tog och plockade på oss och det blev väldigt mycket. *sommar sommar*

Nu är klockan 12 och vi ska väl hinna med lite fika. Det blev kvar av gårdagens kladdkaka.
Kan verkligen rekommendera kladdkaka med vispgrädde och jordgubbar. Mmmm...

Nu regnar det ute :/ Trist. Har dock hört att en värmebölja är på väg in till på onsdag. Skönt med lite riktig sommarvärme. Men egentligen räcker det med 25 grader, 35 grader blir för varmt.

Kram!

Kommentarer
Postat av: mia

2008-06-29 @ 15:49:17
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: mia

Ja men verkligen. Nu är de söndag och ja har gjort allt osm vi skulle i veckan förutom en grej. Och det är intervallerna i onsdags. Ska lägga in dem imorgon. Men igår gjorde jag tisdagspasset, och idag gjorde jag torsdagspasset + intervallerna. bålstabiliteten gjorde jag i fredags på gymet. Sen körde jag styrkepasset och lilla styrkeprogrammet i fredags på gymet. Så det gick att komma ikapp:)

Fast jag har haftlite problem med rösten, så har varit lite hes, men har liksom inte "sjuk" ONT längre. Så då jävlar:)

Jag är jätte gärna med er och tränar, så det är bara att smsa. :)

2008-06-29 @ 15:52:01
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0