Illamående och huvudvärk

Vad i all sida dagar är det som händer? Fyssjukan eller? Nervositet för tester? Vet faktiskt inte. Innan lunch var det nästan värre, så nu efter lunch kändes det bättre med huvudvärken och jag har tagit lite kaffe också. Inget kommer stoppa mig iallafall, även om det naturligtvis skulle vara jätte skönt att slippa testerna :)

Nä, skönt med fredag imorgon!
Helgen kommer bli händelserik för min del.

Fredag: Grönan och 5-kamp om vädret tillåter.
Lördag: Till stan med mamma och AC, träna och kolla fotbollen.
Söndag: Träna, måla om i min lya. Köpa TV och diskmaskin?

Men jag ska inte tänka framåt utan vara här och nu!

Tjingeling sving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0