Gratäng och jordgubbar

Nu är jag faktiskt ganska hungrig. Men då jag sneglar på klockan ser jag att den snart är 12.
M ska handla jordgubbar till lunch, jag har fiskgratäng men man kan ju alltid äta jordgubbar till efterrätt. :)

Lite tips för er som gillar inredning:

Har ni någon gång varit inne på Metropol?
Det är en auktionssajt där man kan buda om fina möbler, konst etc.


KARMSTOLAR 1 par, Vitmålade
Karmstolar - uppe i 900:- nu-

DAMSKRIVBORD Vitmålat, längd: 90, djup: 59, höjd: 103 + stol
Litet skrivbord -uppe i 1000:- nu-


Hatthylla - uppe i 2100:- nu-

Jag går in varje dag och tittar på Metropol.
Det går att göra fynd kan jag lova!!!


Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

vilka fina möbler! jag är svag för det lite lantliga, romantiska, antika vita möbler :) och så gillar jag det som är etno(indiskt med. brukar gå bra att kombinera.



tack tack :) vad roligt att du gillar dem!

tack för beskrivningen alltid lika kul att veta vilka känslor som dyker upp inom andra. jag har alltid hävdat att konst är en känsla. inte själva föremålet/motivet/tavlan. utan den känslan man som konstnär ger åskådaren :)

2008-06-23 @ 11:41:19
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: © K A T T A

Haha precis.

Men såg nånstans att där fanns sånna fast i andra motiv som var ruskigt söta. :D

2008-06-23 @ 12:23:37
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0