Förflyttningar

Idag har jag inte varit på "jobbet" utan haft förflyttningsutbildning på annat håll. Jag och arbetsterapeuten håller det tillsammans. Idag hade vi hela dagen, för- och eftermiddag, dvs två grupper. Ena gruppen var 6 pers och den andra gruppen var 3 pers. Det är verkligen påfrestande för huvudet att ha utbildning såhär. Man ska vara på topp i huvudet hela tiden. Nu efter att ha haft fysgenomgång + tester 20-40-20 (snabbhet) samt spänsttest OCH sprungit 50 minuter känner jag mig ganska mör. Kommer slockna ikväll.

Kom igen kära vänner och tävla!
Gå in HÄR och ni är med och tävlar om ett jätte gulligt mobilsmycke.
LArvigt enkelt att delta faktiskt.

Nu somnar jag snart...Zzzz...kan behöva uppiggande kommentarer också =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

svar: Jag jobbar på ett ålderdomshem :)

2008-06-16 @ 21:54:40
URL: http://absolutjosephine.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag förstår det, jag jobbade ju min första dag idag och jag trivs redan.

2008-06-16 @ 22:17:17
URL: http://absolutjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0