Dagen snart slut

Måndagen är snart över och det känns ganska skönt faktiskt. Har precis satt i mig en tallrik potatis mos och köttbullar. Körde tuff träning idag med; 50 minuter löpning, hinderbana inne ca 50 min + 30 min styrka med core, armhävningar, utfallssteg. Är det konstigt att man äter som en häst?

Längtar efter Ebba, mormor och morfar varje dag ♥
Satt vid slussen och väntade på Ac innan träningen idag, och då passade jag på att slå en signal till "solen och vindarnas ö". Åhh, vad jag längtar. Lite jobbigt att det är så mycket som måste göras innan man får komma ner till Öland!

Men jag får stå ut!

Hehe..nu sitter Gonzo på min axel och visslar "Gökvalsen". Är han inte söt?


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

Vår lilla plutt Gonzo...har du sett våra cyklar =)

2008-06-09 @ 21:54:19
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0