Vilken dag :)

Har haft så otroligt mycket att stå idag, speciellt på eftermiddagen. Har tagit ut många på promenad vilket har uppskattats enormt. Skulle du vilja sitta inne en sådan här dag? Det skulle inte jag vilja.

Ska sluta snart, och då ska jag knata hela vägen upp till Centrum. *pust* Tycker värmen är jobgig då ,det kan jag erkänna. Kommer bara bli en pöl kvar av mig *ler* Nä, den här värmen är bäst när man har semester och bara kan ligga i en solstol och växla mellan det och havet. =)

Ska köpa fröstänger tlll Gonzo på Mörby Zoo. Det blir antaligen IKEA och då ska han vara ensam hemma. Därför blir det lite extra gott. Kommer dock hinna hem emellan, så han får inte sitta ensam hela dagen.
Men han är aldrig ensam så här i vanliga fall. Det är bara idag faktiskt, så egentligen ska man inte ha så dåligt samvete.

Nu ska jag gå hem!!!

Kommentarer
Postat av: rebbeckaa.blogg.se

2008-07-03 @ 15:58:45
URL: http://rebbeckaa.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin Petersson

Pussa den lilla plutten fråb mig =) Är han på snäll-humör??

2008-07-03 @ 17:26:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0