Storytel - intresserad (?)

Resan till jobbet idag gick riktigt fort. Fick genom Buzzador programmet "Storytel" där jag gratis får lyssna på ljudböcker i en månad. Kanoners :) Så nu har jag lyssnat på Camilla Läckberg Sjöjungfrun. 30 min är avverkade och den är riktigt bra hittils. Mormor har boken på Öland, men jag kan inte låta bli att tjuvstarta via ljudboken :) Genom Storytel har man 600 böcker att välja på. Om nu vill kan du också få testa kostnadsfritt. Men då bara i en vecka, sedan måste du säga upp det så att du inte får betala för det. Säg till om du är intresserad så skickar jag mer info!

Solen skiner och fåglarna kvittrar =) Det är sommar!! AC gjorde jätte goda biffar igår som jag har med mig som matlåda tills imorgon Yummi! Idag blir det kassler :)

Dagen kommer nog rulla på. Jag vet iallafall att jag har mycket att stå i hemma i min lya. Ska tvätta alla golven täckte jag, fixa stolsdynorna. Ja det finns alltid något att göra!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jags kall jobba fredag och lördag men är ledig på söndag. Naaw, ser att du har en sharpei elle rhur det nu stavas. Vart köpte du den? KOstade?



Kramisar!!!

2008-07-10 @ 07:53:58
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Madde

JAg jobbar dagtid mån-fredag, man har tagit extra pass nu i helgen eftersom jag är barnfri. Man måste ju tjäna ihop pengar nu när gubben stack :(

2008-07-10 @ 08:02:40
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej hopp!! Inga deltar i min tävling =(

2008-07-10 @ 09:59:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0