L A N D E T!

Nu är vi äntligen på landet. Skönt. Träningen efter jobbet gick enligt planerna. Rusher och hoppstyrka. Jobbigt för låren kan jag säga :) Rusher låter inte så tufft men det är det. Man ska ju ge max varje rush.

Stannade till vid Arninge på vägen upp. Kollade in på Hemtex och lyckades köpa med mig mig tre handdukar 50% rea. Köpte de underbara handdukarna "Living". Två mindre handdukar och en badhandduk.
AC och jag köpte sedan en liten present till Ebba, nämligen en fleecefilt. Rosa men stora runda (vita) cirklar. Jätte söt. Den kan hon ha "runt" sin dyna som hon ligger på hos mormor och morfar.

Living by Hemtex - Högsta kvalitet

Kommentarer
Postat av: Lotta

Häftigt med en papegoja! Är den gammal? Kan den prata?

2008-07-11 @ 21:26:25
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tack så mycket för din kommentar i min blogg :) fin blogg du har!

MVH Rebecca

2008-07-11 @ 22:19:35
URL: http://rebeccasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0