Mycket mycket....

Har tyvärr inte hunnit ta kort på mina loppisfynd men kan avslöja att det blev en bricka -vit med hjärtan på kanterna- samt en "duk" broderad. Nöjd att jag fick dessa två fina grejer för 30:-. Så nu på kvällen har jag varit uppe hos mig. Donat , tvättat, fått iordning mattan och vardagsrumsbordet. Dock återstår mycket innan det är ordning.

Ska måla mycket just nu:
- Måla sovrummet
- Måla vardagsrumsbordet
- Måla skrivbord och stol


Så imorgon efter jobbet blir det antagligen så att jag springer in på Lundbergsfärg och köper färg så jag kan måla skrivbordet och stolen. Det ska vara antikvit färg. Så fint!

Nu ska jag och Gonzo titta på tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0