Morning has broken

Torsdag....I M O R G O N  får jag träffa mormor, morfar och Ebba ♥ *herregud* Fattar inte, tycker inte det var länge sedan det var midsommar. Men tiden rullar på, ibland för fort, och imorgon är det dags. *jipi* Går från jobbet redan kl 14 och kl 15 beräknas vi rulla iväg mot Underbara Öland. Som jag har längtat.

Idag är det dock full arbetsdag. Men dagarna har gått så fort i veckan och det har inte varit särskilt jobbigt att kliva upp på morgonen heller, så jag överlevde :)

Tänkte tipsa er om min systers blogginlägg om sommarrea på Mixin. Mixin har otroligt fina prrylar , inredning,som jag gärna skulle betala en slant för. Jätte gärna! Kika in här och säg vad ni tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0