Moln & sol

Redan färdigtränad, och klockan är bara 10.30 Känns skönt. AC, jag och D sprang iväg redan kl 9. 25 min löpning - otroligt hett men skönt då det var över. Efter det körde Ac och jag gym. Hade skivstång och vikter så det gick att köra det vi skulle. Nu är vädret växlande. Skulle vilja ha lite soligare så man kan sätta sig i solstolen :)

Pappa och T river panel nu. Dammar och har sig. Det tar sin tid att bygga upp ställningen de ska stå på.

Idag blir det en slappar dag. Synd att det varit så torrt i skog och mark. Inga blåbär och ingen svamp. Jag som vill plocka blåbär och frysa in. Då kan man ta fram och göra hemmakokt blåbärssylt, eller blåbärsmuffins. Men icke sa Nicke.

Nu ska jag iallafall slappa loss, det är jag värd efter allt träningsslit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0