Ingen Hellasgård

Blev sur då jag hörde att det antagligen blir fortsatt busstrejk imorgon. Grr! Att vuxna människor inte kan komma verens, sorgligt. Sandlåda! Det innebär med andra ord att man får åka silltunna hem (fullsmockad Lidingöbana) samt att vår gruppträff med handbollen blir inställd. Jag har 3 i min grupp - där jag ska vara som mentor gällande sommarträningen. En gång ska vi träffas för att träna tillsammans och prata etc. Tanken var att det skulle bli av på onsdag. Vi tänkte träffas på Hellasgården, men icke, nu är busstrejken antagligen igång imorgon och då kan man ju inte gärna flyga till Hellas. Suckar djupt!

Nä, blir lite sur faktiskt. Dessutom är vädret dåligt.

Ikväll ska jag pina mig med 90/30 intervaller samt styrkepasset! *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0