Inge mer sol

Nu måste min hud få vila. Inge mer sol idag och inget imorgon (eftersom det är hemresa hela dagen då). Skönt. När man ligger och solar på stranden känner man inte att man bränner sig. Det fläktar så skönt och solen känns inte speciellt varm eller het. Man måste akta sig, vara försiktig.

G U D   V A D   J A G   Ä L S K A R   Ö L A N D !

Det är så underbart att vara här så ni anar inte. Att få vara med familjen, mormor och morfar samt ha alla sina älskade djur hos sig hela tiden. Det ger så otroligt mycket. Man får krafter.



Nu ska jag hjälpa till lite med tidig mat. Blir tacos idag och sedan ska Ac och jag bjuda på hemmagjord Pavlova. Bilder kommer, jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: Adina

hihi, jag tycker också om djur väldigt mycket. :) dock är det inte min hund, det är mormors ena hund. Vi kan inte ha hund eller katt, för mamma är allergisk. :/ men min syster har ett marsvin, som nog inte finns så länge till, eftersom hon är snart 7.5 år gammal. :S läskigt! ha en fin kväll, puss.

2008-07-25 @ 19:17:30
URL: http://adiiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0