Dödensväg...

Klockan är redan 22 och jag kom hem alldeles nyss från min lya. Börjar faktiskt få lite ordning där nu. AC var verkligen en klippa idag. Hon dammsög och tvättade alla golv. *tackar, belöning kommer* Innan vi kom till mig hade AC och jag tränat på Stockby. 800m intervaller och hoppkoordination. Jag kan säga att 800m inte är att leka med, speciallt inte i terräng. Men vi klarade det och det kändes skönt efteråt. Fysträning ska vara ett helvete. Bettan rullar på bra. Pga. bortglömd nyckel (som visade sig ligga i min väska) fick vi skjutsa på Bettan idag med. Stackars Bettan!

Jag har döpt min cykel nu:

H J Ö D I S

Hon en blå Cresent - stilig och elegant.

Vad tycker ni om namnet?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

Jag behöver inget....verkligen inte!!Hjälper gärna till =) Gonzo var söt idag..Hjördis...låter bra men kanske med G?? Gördis?

2008-07-10 @ 22:18:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: tack detsamma du <3

2008-07-10 @ 23:57:07
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0