D A X

Egentligen är det ganska konstigt. På semestern ska man ju vara uppe länge och njuta av sovmorgon. Men jag blir så trött efter all sol och aktivitet att jag slocknar vid den här tiden. Imorgon ska jag försöka sova ut lite längre. Ingen löpträning imorgon. Så man kan träna på frukosten.

Blir lite oroad över hur fort veckan går.
Stay - stop it

Allsången var okej. Vet inte vad jag ska säga var bäst. Babsan kanske eller den där homosången.Det var lite larvigt med att temat skulle vara Pride. Varför då liksom? Allsång ska väl vara allsång (?)

Nu ska jag iallafall natta.
Ni med?




Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååh vad heter rasen på din hund?

2008-07-29 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0