Borgholm på cykel

Vädret har varit alldeles strålande i dag. Helt klarblå himmel och jag har est legat och latat mig på fm. Vid 13 tog jag, ma och AC cykeln till Borgholm. 4km dit och lika långt tillbaka (såklart) *ler* Tittade i lite inredningsbutiker men hittade inget jag var intresserad av. På vägen hem däremot köpte vi 3 liter jordgubbar. Smakade en som var helt gudomlig ♥

Snart dags att avverka dagens träning. Får se vad det blir...

Den första semesterdagen har verkligen hållt hög klass, det måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: mia

Jo alltså, ja går till micke nu, ska få behandlingar och så. Får inte springa, så ersätter passen med gympass. :p Behöver jag väl mest oxå. hehe. Men annars är de jobbigt, eftersom jag älskar att springa, de är min frizon. Ska gå på spinning och försöka ersätta kondtionspassen.

Hur går det annars för dej?

Nej min grupp har inte träffats. Skulle va kul om man kunde träna ihop. Man kanske skulle kunna gå på nåt spinning pass tillsammans om folk vill testa nåt sånt?:O hheeh

2008-07-21 @ 18:55:37
URL: http://egooo10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0