Ändrade planer

Blev inte till att cykla och hämta avin, tyvärr. Tiden rann iväg med annat som skulle göras. Så jag får snällt vänta tills imorgon. Men jag är riktigt nyfiken och vill utvärdera Canderel´s produkter.

Såg Leila Bakar och inspireras verkligen. Vill "premiärköra" min Kenwood köksmaskin snart. Blir nog kanelbullar isåfall. Lovely! Bulltips! Snåla absolut inte med smöret. Då blir bullarna torra.

Nu ska jag ta och lägga mig.
Imorgon väntar en jobbdag och sedan IKEA!

Känner mig slut nu, Gonzo har haft en helt-otroligt-dö-jobbig-dag idag. Bitit och skrikit. Allt har varit fel kan man säga. Bitit på sladdar osv. Men han är i den perioden nu då de är könsmogna och lever rövare. Han växlar humör också. Fråna att ligga uppkurad vid halsen vänder han och försöker bita en i läppen.

Kommentarer
Postat av: Just me

Men snälla, smöret har inget och göra med att bullarna blir torra. Det är degen som gör bullen saftig!

2008-07-02 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0