Ändrade planer IGEN

Ja vad ska man säga. Det blir antagligen inte IKEA ikväll, trist, har planerat träningen och allting efter att få åka och shoppa på IKEA. Men pga. viss ombokning *grr* så får jag helt enkelt skita i det. Dåligt! Ibland känner jag bara att jag är så beroende av andra, av bil osv. Ge mig ett körkort så jag kan åka själv :) *ler* Nerå, men har man planerat vecckan och så känns det surt att inte få fullfölja som man tänkt.

Fick en kommenetar angående gårdagens inlägg om att "man ska ha mycket smör i bullarnas fyllning för att det inte ska bli torra!!" Den som kommenterade hade tyvärr inte skrivit ner sin blogg/emailadress så jag kunde inte svara. Men denne sa att "det är inte smöret som gör bullarna saftiga utan degen".
NEJ, säger jag fortfarande. Jag har bakat så mycket i mina dar att jag vet. Snålar du med fettet (smöret) i fyllningen blir det en torr bulle.
Kan jag få det bekräftat av andra bullare?


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag anser att det är smöret i fyllningen som gör bullarna saftiga och goda :)

2008-07-03 @ 07:51:13
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: linda

frÅN BÖRJAn VAR VI EN HEL "BUNKE" SOM BÖRJADE jaga steg.

Idag är vi bara 3 kvar..L

MEN VI FÖRSÖKER GÅ ÖVER 10000 steg per dag.

Och varje kväll/morgon lämnas stegen in till mig och jag gör listan.

Sugen på att vara med?

2008-07-03 @ 07:56:54
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevflig Ärlig och sammarbetsvillig :)

Nu skall jag sova, har jobbat i natt, så nu blir de sömn! Ta hand om dig!

2008-07-03 @ 07:56:59
Postat av: Denise

Åh tusen tack, ska kolla in allt det där när jag kommer hem från jobbet så skriver jag hur jag gör sen :) Ska absolut bli fadder :)

2008-07-03 @ 09:18:05
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Jonna

åh, gott.

2008-07-03 @ 09:33:37
URL: http://knasboll.webblogg.se/
Postat av: Just me

Jag är utbildad konditor så jag VET att det inte är enbart smöret som gör bullen saftig, det ska mycket annat till för att få en saftig bulle. Thats`s it!

2008-07-03 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0