Älskar landet

Det är så underbart, att efter en vecka full med jobb och träning, komma upp till landet. Blev ironiskt nog (vi äter det ofta) tacos idag. Åt det utomhus eftersom vädret är helt underbart. Nu är det dock svalare, men jag trotsar :)

AC klipper gräset, känner mig lite lat just nu.

Det blev träning på Klingsta idag (mitt jobb) kl 16. AC kom och vi gav oss iväg för att köra rusher 40m *15 och hoppstyrkan. Det gick bra. Det är absolut inte det värsta passet men vi svettades iallafall. *ler* Det var verkligen så varmt att jag svettades av att sitta still...hur ofta sker det?


Fy farao vad jag längtar efter Ebba nu.

OBS! Ni glömmer väl inte att läsa texten nedan??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nåå va söt vovve!:)

2008-07-04 @ 21:14:27
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/
Postat av: victoria

Precis =)

2008-07-04 @ 21:24:31
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

hej var med i en tävling som du hade för gossefilten & alla som hade svarat rätt skulle få ett smycke, har du skickat dem än? har ej fått något/ kram Anna

2008-07-04 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0