Underbart

vinst i kvällens match mot Hammarby. Viktigt. Hammarby ligger näst sist i serien..men det är absolut inget som gör det självklart att vi ska vinna. Som tur var var alla taggade och många visade att de vill spela. Tyvärr släpper vi in alldeles för många bollar. Vi måste verkligen få till det bättre bakåt för det är där allt börjar. Speciellt viktigt är det då vi möter bättre motstånd. Då straffar det sig direkt om man spelar dåligt i 5 minuter. Själv gick det bra i första halvlek tycker jag...och det räckte för att kamma hem matchenlirarepris. Tycker dock att många var bra och det kunde nästan ha gått till vem som helst. Det var verkligen roligt att se junisarna också =) Full fart framåt!!!!

Innan vi åkte hem hämtade vi Ebbis hos mormor och morfar. AC och jag köpte 2 packe tulipaner...röda. Lite försenat alla hjärtans dag. Älskar er!!!! Kom hem och åt makaroner och köttbullar...mums. Så nu är jag mätt och laddad för "I en annan del av Köping" Heja Köpinggänget!!!

Får se om jag lägger upp lite bilder under kvällen..matchbilder alltså.....håll ut så kommer de snart..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0