Tranieren.

Oj,aj..lite ont i kroppen idag. Vet inte varför. Borde vara tvärtom med tanke på det lätta lölppasset igår. Tanken var ju att lätta upp kroppen lite.Men icke.Sprang i och försig inte med armarna *blink*
Men sett över en längre period måste jag säga att jag känner mig mkt lättare fysiskt sett. Nästan Duracell-känsla *hehe* SE UPP DURACELL - HERE I COME!!!

image58
Man känner att man orkar mer på matcherna också vilket är en skön känsla. Dock vore det konstigt om träningen inte gav resultat,med tanke på alla fyspass man lägger i veckan.

Kommentarer
Postat av: AC

Hej....jag känner mig mör i kroppen idag.Typ som när man varit förkyld läge eller om man kört ett mördarpass dagen innan. O så 90/30 idag....suck

2008-02-11 @ 13:13:39
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0