Söndag....

Söndagskväll
Känns oftast lite tungt att veta, imorgon är det åter till "verkstaden" och arbeta. Men samtidigt en vecka full med träning och allt som hör till. Har redan börjat planera för semestern. Ska ta 3 veckor bara. 1 vecka på Öland, 1 på landet och så 1 vecka (kanske) med mina underbara vänner!!!! Hoppas verkligen det går!!! Skulle vara så kul så det finns inte. Vad vi ska hitta på? Resa förhoppningsvis! Jag har sparade pengar att ta av....men bäst att tänka till lite iallafall...tänk om en bra lägenhet skulle dyka upp! Jag får fast (i kommunen iaf) till sommaren....då kan jag ta lån och förhoppningsvis köpa min drömlägenhet *hehe*

Har kollat hur träningsveckan ser ut...
Måndag: Löpning + fystester
Tisdag: Boll + hoppstyrka
Onsdag: Boll+ gym
Torsdag: Boll + löpning
Fredag: ledigt
Lördag: Boll
Söndag: Gym


Ingen match!!! Det blir på måndag....efter denna veckan ovan....mot Västerås.


Annars så är jag lite glad över bollträningen på lördag!Ska nämligen ha träningen på Bosön. 10 min från där jag bor ;) Gaaanska skönt att inte åka till Nacka Bollhall (för en gångs skull). De har Bygg Ole cup där, det är därför vi får flytta träningen till Bosön =)

Nu har jag tyvärr inte tid med dig längre...dumburken väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0