Mycket på en gång just nu...

Jag känner det, veckorna springer på att man nästan inte hinner med. Så känns det på jobbet också. Tiden har på något underligt sätt blivit mycket snabbare. Eller så är det jag som blivit långsammare helt enkelt =) HA!
Ikväll stundar ännu en handbollsträning vilket känns inspirerande. Som vanligt!! Jag o E körde hoppstyrkan igår efter träning och det kändes ganska bra. Har inte kännt av någon trötthet idag efter alla hopp =)
Imorgon är det alla hjärtans dag och jag funderar över hur jag ska ha tid att ta emot alla blommor och gelehjärtan ;) Bästa kanske är att ta ledigt från jobbet så att man kan vara hemma och ta emot alla blombud. Grannarna blir väl inte glada om det står massa blommor i trapphuset =) Skämt och sido. Funderar över om jag ska hitta något att ge till mina kära föräldrar. Brukar ofta bli något symboliskt. Kanske blir försenad present på fredag då jag kan handla något efter jobbet. Mmm....

Vad skulle du ge dina föräldrar på alla hjärtans dag??

Kommentarer
Postat av: Alex

blir nog ingen present till någon alla på hjärtans dag. Ser till att alla andra dagar betyder något extra istället :)

2008-02-13 @ 10:08:40
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: Alex

ja, det kan jag hålla med om. Blir bara lite knasigt när man måste visa uppskattning. Då är det roligare överraska någon annan dag. :)

2008-02-13 @ 10:53:33
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0