Motvind och rolig gubbe i morgonrock...

Vet inte om denna morgon började på bästa sätt. Menom den inte gjorde det, hoppas jag iallafall att dagen blir bättre och bättre. Höll för övrigt på att blåsa bort då jag gick de 1500m från mörby centrum till jobbet. Usch! Irriterande motvind hela vägen. Sedan då jag kom vid villakvarterat fick jag nästan tuggummit i halsen. En äldre man ska hämta tidningen och kommer utgående med morgonrock och seglarskor. En munter syn som, tror jag, muntrade upp min dag lite.
Läste i DN i morse att någon finurlig politiker (Jan Björklund?) ha de sagt svar på tal angående om att ta hem militärtrupper då regnperioden kom..."De får väl ta på sig stövlar då" Vet inte vad jag ska säga om det.....
Blev lite glad igår på träningen. Vi fick reda på att vi imorgon inte åker till Göteborg förrän 10.10. Sovmorgon! Tycker det gör att fredagskvällen blir trevligare...ingen stress om att gå och lägga sig 22-tiden för att orka upp pigg och kry.

Börjar så smått planera in en filmkväll med vänner......ska bli trevligt!!


image105
Visst är vi lite konstiga? hehhe

Kommentarer
Postat av: C

Talar för dig själv =)
haha

2008-02-22 @ 14:13:06
Postat av: AC

Faktum är att C ser roligast ut hihi

2008-02-22 @ 15:10:32
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0