Lyckad kväll!

Gårdagens kväll hos syrran blev kanoners. Från träningen fick vi skjuts ända fram till dörren eftersom G pappa hade bil. 19 var vi hemma cirka vilket var otroligt skönt. Jag gick och handlade frukt medan AC fixade maten som för kvällen blev laxwok med nudlar *mums* Jag köpte mango, melon, äpple, päron, banan och apelsin som jag gjorde fruktsallad av...sedan keso att ha i. Dunder gott alltså. Godare än godis (!!!!)
Det okända stod på programmet kl. 20.00. Fascineras verkligen av sådant. Älskar att titta på sådant. Det här programmet var dock inte alls lika bra som tidigare. Tycker det finns två medium som äger...Evens och han den andra manliga....(kommer inte på namnet).....
Skulle jag vakna upp av att ett spöke stod vid sängen skulle jag bli så rädd att jag kröp ur mitt eget skinn Brrrr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0