Kvidderitt..

Imorse då jag gick ut genom porten möttes jag av fågelkvitter. Lite märkligt med tanke på att det inte är vår ute...det är ju bara februari. Men på någon underligt sätt han man känslan av att det är vår. I lördags, då vi var i Lund och spelade, var det verkligen vårvärme. Och då vi var ute på promenad innan matchen var det vårblommor som var helt utsprungna. Det värsta som skulle kunna hända nnu är om det kommer snö som har ihjäl alla fina blommor. *hemska tanke*

Jag blev så glad igår då jag fick reda på att Sanna Kallur slagit Ludmilas världsrekord på 60m,inomhus. Sanna Kallur är verkligen en sådan där ödmjuk person som man vill ska lyckas!!!!
Snart tar hon väl världsrekordet på 110m häck också!!! Heja Kallur!

Har kommit ifrån läsandet ett tag nu.....mmmhhh...
Läste Camilla Läckberg för inte så länge sedan...extremt bra författare......


 "Isprincessan" Läckbergs första bok som alla borde läsa. Har man börjat läsa hennes böcker finns inget stopp. Går och väntar på att hon släpper nästa bok.....

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Visst var det ett klockrent skämt! :-)

Nu fattas bara lite vill ha skämt så är det fulländat... :-)

2008-02-11 @ 10:31:00
URL: http://nickem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0