*kämpar mot tunga ben*

Tung,tyngre,tyngst. Fattar inte. Hur kan man vara så tung? Har kännts ganska tungt hela veckan vilket gör mig lite besvärad. Vill inte känna så.....Imorgon är det vila och jag hoppas verkligen det ger resultat. Vill vara pigg till matchen mot Önnered på lördag.
På kvällens träning nötte vi ganska mycket försvar och spel. Ganska stillastående vilket gjorde att jag blev seg pga det. Men tänker man ett steg längre är det inte så konstigt att man är lite tung. Tung fys i måndags, tung fys i tisdag....det räcker. Ingen vila heller onsdag,torsdag...så man kanske inte hinner återhämta sig. Men som sagt, vila imorgon och då brukar jag bli pigg.
Nu ska jag ladda som en tok....ska bli skit kul att spela match mot Önnered. Ett roligt lag att möta.....
Cioa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0