I en annan del av köping

like it!!! "I en annan del av köping" är verkligen en helskön dokumentär där man får följa några förståndshandikappade människor på ett gruppboende.
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att arbeta med liknande jobb.
Vem är din favorit?
Jag tycker alla har sin charm.


Linda - glad och positiv människa. Tummen upp!
Tobbe - Lite ilsk och konstant kaffedrickande. Har ont lite överallt.
Mats - Lindas kille. Rolig filur som håller på att ta körkort.
Micke - Sjungande och talför. Älskar att hålla tal.

image49

Enligt mig är denna dokumentär lätt den bästa!!! Outsiders och alla andra halvflummiga dokumentärer kan dra åt pipsvängen...hehe. Det här är så äkta....till skillnad från många andra.

Nu ska jag gå och sova...

image50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0