Fyra hörn

Igår skrev jag inget på kvällen. Anledningen var att midagen på RICE med några lagkamrater blev väääldigt trevlig och jag kom inte hem förräns närmare 23.00. RICE på Nybrogatan 16 kan jag verkligen rekommendera. Jätte trevlig personal, god mat osv. Tyvärr blev vi inte så många som följde med och åt. 5st bara....men i ärlighetens namn känns det som att det spelade mindre roll eftersom vi hade så trevligt. Vi kom dit 4 minuter sent vilket höll på att sluta med att vi inte fick ett bord. Det löste sig dock..... Maten var super....man fick så mycket sushi man orkade..och det var bara att säga till så fick man det till bordet. Avokado och lax var godast =) Orkade förvånandsvärt mycket mat vilket kan ha berott på en sak: PINNARNA!!!
Vi åt med pinnar vilket resulterade i ett inte allt för fort ätande...vilket var skönt. Hatar att kasta i mig mat.

Måste erkänna att jag var ganska trött idag. Men konstigt (eller inte konstigt) nog ringde klockan (mammas röst) ändå kl. 5.30. Bara att kliva upp och försöka vara människa för en dag....haha
Nu sitter jag på jobbet och det känns som att jag kommer överleva denna dag också....

image103

Någon som vill ha min lunch idag? Vet inte om jag orkar..... ;)

Kommentarer
Postat av: C

jag kan ta den, är lite hungrig =)

2008-02-21 @ 07:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0