Äntligen..

"I en annan del av Köping" släpper dvd för 199:- som går att köpa på Åhlens. Grymt. Frågan är om den kommer sälja? Det tror jag.Kan de sälja dvd med "Idol" och annat mindre bra så kommer garanterat dessa ärliga och egna människor gå genom rutan. KÖP DEN!

Annars kom jag ganska precis hem från träningen. Har ätit fiskpinnar och spenat..mums...sååå gott. Så nu skriker bara min mage efter sött =) Men jag har bestämt mig för att inte äta så mycket sött. Ofta hamnar man i en ondcirkel där sockersuget kommer mer och mer. Nä tack!

Jaha...och fadder blev man till en liten orangutang unge också =)
Så varje månad stödjer jag nu Djurens Rätt, Greeenpeace och så Orangutang fadder.

image61  image62


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0