Tröttnar snart

Nu har jag ätit mat - julmat- blä det börjar gå mig på nerverna och ändå är det bara 4:e dagen med julbord. Hade tidig träning idag. Skönt att få komma hem och ändå ha kvällen kvar. Vi körde på ganska hårt idag med mycket spring och match. Kul, jag föredrar sådana träningar även om man blir helt slutkörd :)

Imorgon far vi alltså till Lund. Kul!! Ser verkligen fram emot att få spela match. Webbsport kommer vara där och sända live via nätet. Dem kommer tydligen även bygga upp en liten studio där i hallen *fniss*

Nu är det "Fanny och Alexander" på TV. Herregud, den är ju 5h lång. Har aldrig lyckats se hela den filmen. Någon annan som har sett hela i sträck? Den verkar bra av det man ser tycker jag.

Nu ska jag packa klart det sista inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0