Toppen!

Kändes som en bra dag idag. Dagen har gått jätte fort på jobbet . Fick en julklapp från A-S iform av en jätte fin röd julduk och tre urfina jul kökshanddukar. Tack snälla! Jätte fint! Imorgon är det min tur att överraska M och A-S för då ska de få min julklapp. Bild imorgon kanske för er som vill se :)

Efter träningen bar det av till Nacka Bollhall (mitt andra hem).  90 min handboll gick bra, dock utan att jag var särskilt kommunaktiv med tanke på min röst som sprungit och gömt sig :) Nu jäklar ska vi tagga till match. Vi kommer även ha en 60 min handbollsträning på lördag morgon. Kommer kännas bra eftersom vi sitter still på en buss hela fredagen.

Men kika in snart så ska jag visa vad som slank ner i min brevlåda en kväll som denna :)

Glad blev jag iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Jag vill se.....=) Vad fick du?

2008-12-18 @ 20:49:20
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack =) Ja, men ibland undrar man vart man får orken ifrån egentligen haha.

Hoppas du och Gonzo har det bra =)

2008-12-19 @ 00:02:12
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0