Skärpning media!

Sverige spelade, som de flesta handbollsmänniskor nog vet, 21-21 mot Vitryssland igår. Imorse läste jag i både Metro och DN om matchen. Jag blir såå irriterad. Svenska media verkar inte ha mycket koll på det svenska laget. I både Metro och DN fanns en bild, och i båda tidningarna hade de skrivit fel namn på personen på bilden. Dåligt. Tycker man borde ha mycket bättre koll. Dessutom är personerna i fråga inte ens lika varandra...ja båda kanske hade en fläta i håret, men annars ingen likhet. Nä, en risbuske till media.

I övrigt var jag pigg i morse. Gick och la mig innan 22 igår och det gör mycket. Fick ett mail igår där jag fick reda på att min personliga almanacka antagligen kommer dimpa ner i brevlådan idag. Jipi! Ska genst (om tid finns) sätta mig ner och skriva ner det viktigaste.

Ikväll blir det dödens träning - 15s intervaller efter handbollen. Bara bita i!!
Jobba bör man annars dör man - not!


Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: den är väldigt fin! kul att du vill vara med i min tävling :) lycka till och kika gärna in igen. ha en bra dag :)

2008-12-03 @ 12:28:16
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0