SEAT Ibiza

Äntligen har M, A-S och jag varit ute och gjort Solna osäker. Vi tog lunchrasten och for i väg till SEAT och provkörde deras nya Ibiza. Vi tryckte in oss i bilen och körde runt som galningar :) Som tack för att vi testade vi fick varsin DVD-film. Jag fick: "Jakten på lyckan" med Will Smith.
Jag har tagit bilder som ni ska få se senare ikväll. Galet ful bil, iallafall färgmässigt. Kolla in ikväll så får ni se vad jag menar. *haha* Vi tyckte alla att bilden var ganska okomfortabel, ingen bil man åker långa sträckor i, utan mer statsbil (stadsbil?). Ganska tuff inredning iallafall :)



Om du vill bli Buzzador och också få tillgång till sådana här roliga erbjudanden är det bara att skriva en kommentar så hjälper jag dig.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tävling igen på charlotte.nu - välj vilken hård klapp du vill vinna. Trevlig helg!

2008-12-05 @ 16:27:35
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0