Pråper lunch

Imorgon blir det pråper nobellunch här på jobbet. Själv ska jag servera och fotografera. Vi ska ha 3 rätters med vin till de boende. Jätte bra initiativ tycker jag. Personalen ska vara finklädda och endel ska till och med ha frack har jag hört. Det måste ju bara fotograferas. Jag brukar alltid fotografera speciella tillfällen ex. kräftskiva och sedan ta ut bilderna i färg och göra kollage. Uppskattas verkligen!

Ikväll bär det ut till Nacka i vanlig ordning. Har inte bestämt vad det blir för fyspass ännu. Käns än så länge som en ganska lugn vecka om man ser till de fysiska passen. Ikväll skulle vi träna med u-laget eftersom många av våra junisar är på landslagsläger. En fågel viskade att det skulle bli mycket match :) kul!

Tävla i tävlingen förresten, sedan är det väl dags att ta ut vinnaren av ipod hörlurarna..till helgen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0