Pest o pina

Nu är jag mätt som en plätt. Gjorde faktiskt ganska god middag i går. Stekte köttfärs med kantarellröra och hade i morötter och paprika i. Sedan åt jag det med pasta. Det var dagens lunch med andra ord. Nu står jag mig iallafall några timmar :) Ikväll blir det antagligen taco. AC ska sova hos mig och vi ska antagligen titta på Leilas jul kl. 21.00. Mys.

Ikväll blir det antagligen en ganska sen träning eftersom AC och jag ska köra intervallöpning efteråt. Phu. Jag bävar redan för den löpningen eftersom jag vet att det är pest och pina. Att hyperventilera i 30 min totalt är jobbigt. Men känslan efteråt är precis lika skön, därför brukar det jämna ut sig. Den som inte sover efter ett sådant pass sover aldrig.

Dax att jobba ytterligare några timmar, innan det blir resa till Nacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0