Matchdag i Skåne

Har sovit som en stock, men det kändes lite underligt att vakna upp på ett hotellrum i Skåne. Hotellfrukost var dock inget man tackar nej till :) B och jag sover i samma rum och vi bestämde oss för att gå ner och äta frukost en halvtimme tidigare, kl 7 med andra ord. Fil och flingor, kaffe, smörgås med gott pålägg. Ananas och melon. Älskar det!!

Nu ser schemat ut som följande:

-8.30 buss mot Lugis hemmahall - för träning i en timma
- Lunch
- Bussresa till Norrevånghallen
- 14.30 Avkast i matchen Eslöv - Skuru

        


Nu jäklar ska vi ge allt.

Måste dra tre vinnare i min jultävling också. Men håll ut, på hemresan ska jag ta tag i det!! Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: catta

hej kom in av en slump. såg du dpelar för skuru. spelade för språet förra året men nu fått barn, så lägre nivå som gäller då---



hoppas de går bra...



pöös catta

2008-12-22 @ 23:53:41
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0