Kvällens träningspass

Den onda veckan har börjat och två pass är avklarade. Trodde faktiskt att de korta intervallerna skulle vara mera dödens än var de va. Men jag tror det kändes bra eftersom man är mitt i säsongen. Det var värre innan säsongen, när man mest hade kört lång distans löpning. Positivt att det kändes bra iallafall.


Det kallas bålstabilitet, ser helknasigt ut för den som aldrig tränat det tidigare. Har du?

Just sådana här tider när det faktiskt ligger lite frost kvar på marken skulle det vara så skönt att bara skrapa ihop några och åka skridskor i Kungsträdgården. För det är väl där man kan åka skridskor?
Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen. Skönt att få lite tid att träffas, på vardagarna går allt runt och man hinner knappt ses. Bäst att ta chansen.

Ser fram emot filmkvällen och ev. middag med F. Vi ska se "Mamma Mia" hemma hos AC. Mysa och bara prata gojja :)

Nä, dags att vara lite social :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Oj vad dutig du är med träningen!! Du kanske vill vara med i vår nya livstilsklubb, finns mer info under dagens inlägg som heter "Jag är en slav igen" inne på bloggen!



Trevlig kväll med Mama Mia!!

2008-12-29 @ 19:45:18
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Vad imponerad jag blir av din träning - man kanske skulle...



Så roligt med Mamma Mia - såg den med mina elever innan Jullovet.



Lusthuset är 32 cm högt och det finns några kvar.

Maila bara på [email protected] om du vill ha ett.



Kram Maud

2008-12-29 @ 21:59:50
URL: http://havsviken.blogspot.com
Postat av: Saga

Svar: Nej inte än men det kanske dyker upp nu i veckan :)

Kram!

2008-12-29 @ 22:20:54
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0