Kaos

Jag är totalt utmattad - nästan. Efter corepass, handbollspass och hoppstyrka begav jag och AC oss hemåt. Inte trodde jag att kabelfelet i tunnelbanan fortfarande inte var åtgärdat. Var nämligen kaos till träningen men ersättningsbussar och hej o hå. Hur som helst fick vi åka till Stadion där vi irrade omkring i kyla och regn innan bussj*veln kom. Hann slinka in på sushistället och köpa en 10-bitars innan bussen avgick. Blää att vara ute i det här vädret.

Sitter iallafall hemma nu - lagom mätt - men ikväll blir det nog inte lika tidigt isäng.

Måste säga att Nobellunchen på jobbet var KANON - hur trevligt som helst. Vad säger ni om den här menyn:

Förrätt: Kantarell- och renköttspanacotta

Varmrätt: Ugnsbakadlax med örttäcke, potatis och rotfrukt med champanjesås

Efterrätt: Hjortron Tiramisu

Jag rullade till träningen kan jag säga :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0