Julklappar

Sakta men säkert tickar dagarna ner mot julen. I helgen försökte jag handla lite julklappar. Gick sådär, men helt okej. Har handlat till mamma och pappa, men är inte klar ännu. Måste ut på lördag igen. Då ska hela familjen till Täby Centrum. Där brukar man hitta det mesta. Ingen julklapp till AC ännu, men äntligen har jag kommit på vad hon ska få. Perfekt att det går att ombesörja i Täby. Ebba och Gonzo ska självklart också ha julklappar. Gonzo ska nog få leksak + stora fröstänger medan Ebba får godis och eventuellt någon leksak. Ebba har extremt mycket leksaker redan. Hennes leksakskorg är proppfull...vi får se.

Måndag morgon också. Pust!

Längtar redan till helgen. På fredag kommer jag stå och frysa vid ICA MAXI i Nacka. Julgransförsäljning. I lördags stod många i laget och över flera timmar såldes endast en julgran. Ska man skratta eller gråta?
Förhoppningsvis vill fler handla på fredag. Brrr!

From idag vill jag ge er ett juklappstips om dagen från CALAS.

Juklappstips Måndag:

Klicka för att visa större bild...
Rött änglasmycke 250:-
Just nu kan du tävla om bl.a ett sådan här smycke. Gå in här för att tävla.

Hitta dina julklappar hos CALAS, massor av fina smycken, kedjor, ordlekar. Välj och vraka hos CALAS.

Kommentarer
Postat av: Inredningsgalen

Hej du! Nä grisen får stå kvar, Lufsen har aldig varit mycket för att ta o bita i saker, skönt! hittade den på design direkt för 150.- tror jag, den var billig i alla fall!!! Köpte den förra julen!



Ha det bra

2008-12-08 @ 10:36:50
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0