Jag vann!


Tror jag är inne i ett stim =) När jag loggade in på bloggen hade jag fått en kommentar från Helena som bloggar på Hemma hos Klara. Jag hade vunnit i hennes tävling. Gud så glad jag blev. Herregud! Visst var priset underbart?

Nu ska jag genast maila Helena så att hon kan skicka vinsten.

I övrigt gick träning bra. Handboll och hoppstyrka. Mina ben skakade nästan efter hoppstyrkan. Tur att det "bara" är handboll imorgon. Och eftersom det är match mot Västerås på onsdag är det fullt fokus på dem imorgon.
Fullt ös medvetslös.
Jag kommer iallafall inte spara på någonting.
Något som är nytt är att de har satt upp en moitor i hallen som ska visa bilder tex. då de presenterar oss en och en. Då kommer våra porträttbilder komma upp på stora väggen i hallen. Coolt. Får se om jag kan be pappa ta bild på det på onsdag. Om ni inte förstår vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Lina

jättekul du vill vara med och tävla :) Lycka till !

2008-12-15 @ 22:54:32
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0