Förlust

Nu ligger jag på hotellrummet och deppar. Vi förlorade mot ett allt för bra Sävehof. Dem var egentligen bättre på alla positioner idag. Eller, jag tycker i och försig att Bodil var grym (matchenslirare) men annars hade de lekstuga. Men vi kommer igen och blickar redan framåt mot morgondagen match mot Skövde. Jo, tro det eller ej men Västerås vann faktiskt över Skövde. Ska bli riktigt kul att spela mot Skövde.


Bodil och jag är grymma rumskompisar. Vi delar rum nu och vi delade rum i Eslöv. Grymt.

Vi bor på Ibis. Helt okej hotell även om man blev lite bortskämd då vi bodde på Scandic förra veckan. Men jag ska inte vara bitter. Vi ska bara sova här. Imorgon är det frukost kl 8.15. Skönt med lite sovmorgon.

Dags att kika runt lite på nätet innan det blir sovdags. Bodil kommer snart och då blir nog lite matchsnack också. Imorgon ska vi slå Skövde.


Kommentarer
Postat av: Bodan äntligen hemma:)

Ja, vad säger man LÄTT det BÄSTA rummet!!!

Hoppas taxiresan gick bra

kramar

2008-12-29 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0